
Հայաստանում խոսքի ազատության և մեդիայի սպառման ամենամյա հետազոտությունն իրականացվում է Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների Միջազգային զարգացման գործակալության (ԱՄՆ ՄԶԳ) կողմից ֆինանսավորվող և «Ինտերնյուսի» կողմից իրականացվող Հայաստանի մեդիայի զարգացման ծրագրի շրջանակում։
Հետազոտության նպատակն է հասկանալ, թե Հայաստանում մարդիկ ինչպես են գտնում, տարածում, արժևորում տեղեկությունն ու վստահում դրան, ուսումնասիրել տեղեկատվական առաջարկն ու պահանջարկը, ինչպես նաև՝ վեր հանել խոսքի ազատությանն առնչվող սպառնալիքներն ու սահմանափակումները քաղաքացիների և ԶԼՄ ներկայացուցիչների տեսանկյունից։
Զեկույցը ներկայացնում է 2024 թվականի արդյունքները՝ ուսումնասիրելով մեդիասպառումը և մեդիաօգտագործողների սովորությունները, կարիքները և պահանջները, մեդիայի հանդեպ վստահությունը, մեդիագրագիտությունը, էթիկական չափանիշները, ինչպես նաև խոսքի ազատության ընկալումները։
Հետազոտության զեկույցը հասանելի է այստեղ։
The Freedom of Expression and Media Consumption Annual Research in Armenia was carried out by Prisma within the USAID-funded Media Program in Armenia Activity implemented by Internews. The purpose of this study is to produce evidence on how information consumers in Armenia find, share, value, and trust information; to analyze the supply and demand of information; as well as to identify threats to and constraints on freedom of expression from the vantage point of citizens and media practitioners.
The research report presents findings for 2024 examining media consumption and habits, consumer needs and demands, trust in media, media literacy, media ethical standards, and freedom of expression in Armenia.
The research report is available here.